Consiliul National al Audiovizualului (CNA) si Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC)
Consiliul Naţional al Audiovizualului este este unica autoritate de reglementare în domeniul programelor audiovizuale, o instituţie publică autonomă aflată sub control parlamentar, condusă de un consiliu format din 11 membri.
Aceştia sunt numiţi, pentru un mandat de şase ani, de Parlamentul României, la propunerea Senatului (3), a Camerei Deputaţilor (3), a Preşedintelui României (2) şi a Guvernului (3) .
Consiliul se reuneşte de două ori pe săptămână, marţea şi joia. Şedinţele CNA sunt publice, la ele putând asista toţi cei interesaţi.
Consiliul Roman pentru Publicitate (Romanian Advertising Council – RAC ) este o organizatie profesionala, non-guvernamentala, non-profit, independenta, infiintata in anul 1999, cu scopul de a sprijini dezvoltarea in Romania a unui casino online mediu de afaceri decent si onest, potrivit Codului de Practica in Publicitate pe care l-a elaborat.
Codul de practica in publicitate elaborat de RAC, a fost conceput ca un set de reguli etice ce trebuie respectate de toti cei implicati in domeniul publicitatii si in orice forma de comunicare comerciala, pentru a asigura o informare corecta, cinstita si decenta, in respectul legislatiei nationale si al principiilor de practica in publicitate si comunicare comerciala formulate de Camera Internationala de Comert, recunoscute la nivel international atat in forma, cat si in continut.
Avocat Radu Sora – Bucuresti